Loading Events

« všechny akce

Jak se zeptat na to, co chci slyšet aneb čtyři kroky prodejního rozhovoru – základní prodejní dovednosti

15.7.2021 @ 09:00 - 16:00

| 4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA

Úspěch obchodního jednání závisí na mnoha faktorech, které rozebereme. Budeme se věnovat základním kompetencím prodejce: sebevědomí, empatie a srozumitelné vyjadřování. Řekneme si, které formy komunikace mají vliv na úspěch obchodního jednání. Rozdělíme typy zákazníků a jejich potřeby. Probereme celkový pohled na prodejní interview a budeme se věnovat jeho čtyřem základním krokům s důrazem na správné pokládání otázek a závěrečné nenásilné požádání o objednávku. Podíváme se na reakce zákazníka a jeho námitky. V této souvislosti uvědomíme přednost hodnoty produktu vs. jeho ceny, a jak ji obhájit.

PŘIHLÁSIT SE

Cíle vzdělávací akce:

Cílem kurzu je posílit sebevědomí prodejců při osobních jednáních a získat přehled a strukturu prodejního rozhovoru. Naučit se přemýšlet a vystupovat proaktivně, metodou tahu místo metody tlaku, vyvolávat zájem o produkty pomocí připravených otázek a efektivně požádat o objednávku.

  • Zvýšit sebevědomí prodávajícího
  • Pochopit strukturu prodejního rozhovoru
  • Naučit se získávat souhlas zákazníka
  • Vysvětlit techniku argumentace

Cílová skupina:

  • Obchodní zástupci
  • Prodejci a prodavači
  • Živnostníci a majitelé firem
  • Manažeři a každý, kdo prodává nejen produkty, ale také svoje myšlenky

Program:

  • Komunikační kompetence prodejce
  • 4 kroky prodejního rozhovoru
  • Typologie zákazníka
  • Technika pokládání otázek
  • Vyvracení námitek a argumentace
  • Cena vs hodnota
  • Požádání o objednávku

 

Lektorka: Mgr. Bohdana Kašparová

Bohdana KašparováBohdana se více než 30 let věnuje interpersonální komunikaci. Studovala Marketingové a sociální komunikace, Public Relations, Komunikační a mediální studia. Pracovala na obchodních a manažerských pozicích. V první polovině svého profesního života se zaměřovala především na externí firemní komunikaci, obchod a marketing. Pro druhou polovinu zvolila nezávislou činnost konzultanta a mentora, při které dostala příležitost poznat komunikační procesy mnoha společností. Sjednocení interní a externí komunikace považuje za trvalé řešení pro vnímání firemních hodnot, vizí a poslání jak interními spolupracovníky, tak zákazníky a veřejností.
Za jedno ze svých stěžejních témat považuje obchodní a prodejní dovednosti, kdy čerpá především ze své osobní praxe obchodníka a manažerky několika prodejních týmů.
Bohdana je interní lektorkou Centra andragogiky, je mentorkou podnikatelského inkubátoru města Hradec Králové, kde provází začínající podnikatele praxí a vede kurz „Podnikání v praxi“ na Univerzitě Hradec Králové. Je expertkou a konzultantkou Ministerstva práce a sociálních věcí v projektu Podpora sociálního podnikání.

Jako lektorka dalšího vzdělávání byla certifikována Asociací institucí vzdělávání dospělých a oceněna titulem Lektorka roku 2014. Prochází psychoterapeutickým výcvikem a kurzy improvizace.

 

Upozornění:

Pro nedostatek přihlášených účastníků může být tento kurz zrušen.

Podrobnosti

Zahájení:
15.7.2021 09:00
Ukončení:
15.7.2021 16:00
Cena:
4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA
Rubriky akcí:
, , , ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Školicí centrum Cihelna
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, Královéhradecký kraj 503 11 Česká republika
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.