Loading Events

« všechny akce

Je PR reklama?

12.12.2019 @ 09:00 - 16:00

| 4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA

Zajímá vás princip sociálně komunikačních aktivit působící na okolí? Potřebujete znát pracovní postupy a proces navazujících činností? Chcete se dozvědět jaké zásady je nutné respektovat a jaké varianty mohou nastat? Toužíte mít orientaci v typech agenturního PR? Potřebujete znát co charakterizuje lobbing jako formu PR? Rádi by jste se uměli rozlišovat rozdíly nebo shodné body mezi reklamou a PR? Jeví se vám za užitečné znát organizace a asociace v oboru PR k využití na rozvoj vaší firmy?

Seminář naučí vhodné sociálně komunikační aktivity, jejichž prostřednictvím firma působí na vnitřní i vnější veřejnost. Objasníme si hlavní prostředky, jak dosahovat pozitivní vztahy vzájemného porozumění i důvěry. Dozvíte se disciplíny, jimiž působí marketingovou komunikaci. Naučíte se strategické a taktické cíle PR, pasivní i aktivní druhy veřejného mínění. Poznáte reaktivní PR a interní pracovní postupy včetně procesu navazujících činností. Rozebereme si nejčastější typy agenturního PR, které můžete využít pro rozvoj vaší firmy. Zaměříme se též na lobbing jako formu PR. Porovnáme si PR s reklamou a určíme shodné i odlišné body. Seznámíme se s organizacemi a asociacemi v oboru PR, které můžete využít ke spolupráci. To vše Vám pomůže snáze tvořit potřebnou image firmy vůči vašim obchodním partnerům, dodavatelům, zákazníkům i veřejnému okolí.

PŘIHLÁSIT SE

Cíl semináře

  • Seznámit účastníky s principem PR a jeho využití pro tržní rozvoj firmy
  • Porozumět cílovým skupinám a nasměrovat na ně disciplíny
  • Získat celkový pohled na cíle PR a ovlivňování veřejného mínění
  • Znát kroky nejčastější typy agenturního PR pro aplikaci ve firemní strategii
  • Obohacení souvislostí v důsledcích PR a rozlišení reality „mezi řádky“
  • Uvědomit si význam PR a realizovat ho jako podnikatelskou nutnost

Komu je seminář určen:

  • Manažerům a majitelům firem, kteří ovlivňují vývoj firmy
  • Vedoucím i řadovým pracovníkům, zejména v marketingu, jak zohlednit principy PR do plánovaných marketingových aktivit
  • Lidem z různých oddělení podniku na pochopení souvislostí
  • Zájemcům o znalosti PR a získání vlastní rozlišovací schopnosti různých výroků a komentářů

Všechny nezbytné pojmy a základní fakta budou srozumitelně vysvětleny.

Program

  • Podstata, geneze a cílové skupiny
  • Disciplíny
  • Varianty veřejného mínění
  • Aktivní a reaktivní PR
  • Pracovní postupy interních PR
  • Nejčastější typy agenturního PR
  • Lobbing jako forma PR
  • Shodné a rozdílné body reklamy vůči PR
  • Organizace a asociace v oboru PR
  • Využití PR v komerční propagaci firmy
  • Dotazy

Přednášející lektor : Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle

Vehrle profilV současné době Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle působí jako konzultant v oblastech managementu a podnikové ekonomiky. Podílel se na řízení marketingových projektů na evropském i asijském trhu, vedl více než 110-členný tým a komunikoval s médii při zavírání výrobního závodu. Kromě jiného je i manažerem logistiky ve strojírenském podniku a spolupodílí se na projektech s vizí na 5 let.

Specializuje se na ekonomické zákonitosti v praxi, hledání systematiky fungování, procesy, racionalizaci, komunikaci a neustálé zlepšování procesů u významných českých i zahraničních klientů.

Podrobnosti

Zahájení:
12.12.2019 09:00
Ukončení:
12.12.2019 16:00
Cena:
4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA
Rubriky akcí:
, , , ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Školicí centrum Cihelna
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, Královéhradecký kraj 503 11 Česká republika
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.