Loading Events

« všechny akce

Komunikační audit aneb slyšet to, co nebylo řečeno

20.11.2019 @ 09:00 - 16:00

| 4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA

Zajímá vás správné nastavení vnitrofiremní komunikace a rádi by jste se o ní dozvěděli více ? Potřebujete jí rozvíjet a hledáte inspiraci? Chcete se dozvědět strategie, aby jste dosáhli efektivní úrovně ve vaší firmě? Toužíte proniknout do rozpoznání důsledků a příčin špatně fungující komunikace, aby jste včas mohli řešit situaci? Potřebujete posilovat zásady k dobrému sestavení komunikačního plánu včetně manažera? Chcete umět organizovat komunikační audit a zvládnout jeho průběh?

Seminář naučí rozumět vnitrofiremní komunikaci a pomůže poznat nástroje k vytvoření její efektivní funkčnosti. Objasníme si cíle, které má naplňovat, aby se dařilo udržet vysokou úroveň, zejména v osobní, písemné a elektronické formě. Dozvíte se, jak firemní prostředí ovlivňuje formální a neformální typ komunikace včetně chování. Naučíte se princip pro ověření nastavení podmínek pro fungující firemní komunikaci. Poznáte příčiny a důsledky špatně fungující komunikace a možnostem, jak tomu předcházet. Rozebereme zásady pro sestavování komunikačního plánu a odlišnosti u manažerů. Zaměříme se na komunikační audit, jeho průběh, odhalování chyb, slabých míst, rezerv a poznání, co činí komunikaci účinnou. Výsledky lze pak využít k nastavení změny komunikační strategie. To vše Vám pomůže snáze fungovat uvnitř podniku a zlepší vztahy i spolupráci jednotlivých útvarů.

PŘIHLÁSIT SE

Cíl semináře

  • Seznámit účastníky s utvářením efektivního přenosu informací uvnitř firmy
  • Porozumět utváření a vyjasňování názorů, postojů a chování pracovníků
  • Získat celkový pohled na důležitost zásad, které umožňují udržet úroveň komunikace
  • Zlepšení nadhledu v oblasti podnikové kultury
  • Obohacení souvislostí porad, reportů, hodnocení a řešení v podniku
  • Využívání komunikačního auditu k identifikaci příležitostí na účinnější změnu

Komu je seminář určen:

  • Manažerům a majitelům firem, kteří často interně komunikuji
  • Vedoucím i řadovým pracovníkům k posilování formálních zásad v praxi
  • Lidem z různých oddělení podniku na pochopení souvislostí důležitosti komunikace
  • Zájemcům o znalosti komunikace s inspirací přispět ke zlepšení ve firmě

Všechny nezbytné pojmy a základní fakta budou srozumitelně vysvětleny.

 

Program

  • Podstata a cíle
  • Strategie a probíhající formy
  • Dělení podle směru a formálnosti
  • Ověření nastavených podmínek
  • Příčiny špatně fungující interní komunikace
  • Nejčastější projevy nefunkčnosti a důsledky
  • Zásady při sestavování komunikačního plánu
  • Odlišnost komunikačního plánu manažera
  • Audit a jeho průběh
  • Dotazy

 

Přednášející lektor : Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle

Vehrle profilV současné době Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle působí jako konzultant v oblastech managementu a podnikové ekonomiky. Podílel se na řízení marketingových projektů na evropském i asijském trhu, vedl více než 110-členný tým a komunikoval s médii při zavírání výrobního závodu. Kromě jiného je i manažerem logistiky ve strojírenském podniku a spolupodílí se na projektech s vizí na 5 let.

Specializuje se na ekonomické zákonitosti v praxi, hledání systematiky fungování, procesy, racionalizaci, komunikaci a neustálé zlepšování procesů u významných českých i zahraničních klientů.

 

Podrobnosti

Zahájení:
20.11.2019 09:00
Ukončení:
20.11.2019 16:00
Cena:
4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA
Rubriky akcí:
, , , ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Školicí centrum Cihelna
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, Královéhradecký kraj 503 11 Česká republika
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.