Loading Events

« všechny akce

  • Tato akce již proběhla.

Nástroje účinného marketingu

22.5.2019 @ 09:00 - 16:00

| 4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA

Zajímá vás, jak funguje účelová komunikace v marketingu? Nejsou vám jasné některé principy v reklamě? Chcete umět sami posoudit manipulaci v propagaci od racionálního produktu? Toužíte mít vlastní orientaci v marketingové komunikaci? Potřebujete posilovat zákaznickou věrnost? Chcete znát jak zákon limituje různé druhy reklamy, aby jste ochránili vaší firmu?

Seminář naučí rozumět základům marketingové komunikace pro praktickou čitelnější formu našeho tržního okolí a podnikání. Zároveň si osvojíte rozpoznávat manipulativní prvky a vyumělkované souvislosti, které jsou zavádějící. Nejprve se zaměříme na samotnou klasickou komunikaci, co je jejím předmětem, epochy vývoje, účely, cíle, motivace, druhy, typy otázek a způsoby. Probereme prosemické zóny, fáze aktivního naslouchání, ale i umění mlčet. Rozebereme Shannon Weaverův model, komunikační proces a porovnání s odlišnými cíly marketingové komunikace. Vysvětlíme si druhy, koncepce, kanály, kroky komunikační strategie, metody až po marketingový mix. Objasníme neosobní formy komunikace, ovlivňující faktory, disciplíny pojetí reklamy, prvotní a druhé cíle sdělení. Dozvíte se o regulaci reklam a na co si dát pozor při tvorbě propagace ve vaší firmě. Vyjasníme si užívané formy reklam jako instore, cyklus produktu, PP, brief, strukturu AIDA až po model 4C. Probereme, jak posilovat zákaznickou věrnost, užití sponzorství a odlišnosti od reklam. Neopomeneme moderní metody mobilního a elektronického marketingu včetně limitů zákona. Zpestříme si téma různými kuriózními případy reklam ze světa a „špeky“ pro napálení zákazníka. To vše Vám pomůže se snáze orientovat v tržním a obchodním životě, zejména v samotném podnikatelském řízení. Cílem programu je rozumět principu marketingových zákonů, získat orientaci, nezávislý nadhled a trvalou rozlišovací schopnost s racionální úvahu v přemarketingované době. To výrazně přispěje k lepšímu manažerskému vedení firmy a umožní eliminovat chyby v podnikání.

PŘIHLÁSIT SE

Cíl semináře

  • Seznámit účastníky se základy komunikace, její aplikaci v marketingu a oborovou terminologií
  • Porozumět funkčnosti různých forem v propagaci a reklamě včetně chování i rozhodování zákazníka
  • Získat celkový pohled na marketingovou komunikaci a její mix
  • Seznámit se s principy fungování reklam, propagace včetně limitů zákona
  • Zlepšení nadhledu v oblasti marketingového prostředí a eliminace chyb při rozhodování
  • Obohacení souvislostí pro běžný život občanů i v podnikání

Komu je seminář určen:

  • Manažerům a majitelům firem, kteří ovlivňují strategii reklamy za firmu
  • Pracovníkům v marketingu a propagaci, kteří svým jednáním a rozhodováním ovlivňují chování zákazníka
  • Lidem z různých oddělení podniku pro lepší chápání dnešního marketingového světa
  • Zájemcům o znalosti komunikace a její účelové využití v reklamě

Všechny nezbytné marketingové pojmy a základní fakta budou srozumitelně vysvětleny.

Program

  • Komunikace, její cíl, předmět a druhy
  • Epochy vývoje, účely a motivace
  • Typy otázek
  • Způsoby paraverbální a neverbální
  • Prosemické zóny
  • Fáze aktivního naslouchání
  • Umění mlčet
  • Shannon Weaverův model
  • Komunikační proces
  • Marketingová komunikace a odlišné cíle
  • Koncepce, kanály, kroky a metody
  • Neosobní forma komunikace
  • Ovlivňující faktory
  • Pojetí reklamy
  • Prvotní a druhotné cíle sdělení
  • Regulace reklamy zákonem
  • Výběr média, výhody a nevýhody
  • Cyklus produktu
  • Instore, PP, AIDA a model 4C
  • Posilování zákaznické věrnosti
  • Sponzorství a odlišnost od reklamy
  • Mobilní a elektronický marketing
  • Brief a jeho druhy
  • Smysl propagandy
  • Dotazy

 

Přednášející lektor Centra andragogiky: Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle

Vehrle profilV současné době Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle působí jako konzultant v oblastech podnikové ekonomiky a managementu se zaměřením na řízení logistiky, řízení zásob a optimalizaci skladového hospodářství. Specializuje se na ekonomické zákonitosti v praxi, hledání systematiky fungování, racionalizaci a neustálé zlepšování procesů u významných českých i zahraničních klientů. Kromě jiné je i manažerem logistiky ve strojírenském podniku a spolupodílí se na projektech s vizí na 5 let.

 

 

 

Podrobnosti

Zahájení:
22.5.2019 09:00
Ukončení:
22.5.2019 16:00
Cena:
4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA
Rubriky akcí:
, , , ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Školicí centrum Cihelna
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, Královéhradecký kraj 503 11 Česká republika
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.