Loading Events

« všechny akce

Pravidla komunikace v krizových situacích

4.12.2019 @ 09:00 - 16:00

| 4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA

Zajímá vás princip správné výměny informací při mimořádných událostech? Potřebujete znát techniky ke zvládnutí adekvátní situace? Chcete se dozvědět jaké zásady je nutné respektovat a jaké varianty mohou nastat? Toužíte znát plán krizové komunikace a jak ho připravit? Potřebujete znalosti, co je důležité dodržovat při krizové komunikaci? Chcete umět řídit průběh cyklu krize a využívat vhodné informační kanály? Uvítali byste znát mediální spouštěče a indikátory? Jeví se vám vhodné osvojit si postup spolupráce s médii v krizové situaci?

Seminář naučí vhodnou výměnu informací před mimořádnou událostí, v jejím průběhu a po jejím skončení. Objasníme si cíle krizové komunikace, jaké hlavní zásady je nutné respektovat a varianty v praxi. Dozvíte se, co by měl zahrnovat plán krizové komunikace a strukturu pravidel pro zvládnutí situace. Naučíte se princip STARCC a faktory, které mají přímý vztah ke krizové komunikaci. Poznáte průběh životního cyklu krize, nejvhodnější informační kanály a procesy, které zahrnuje analýza rizik. Rozebereme vhodné kroky, jak postupovat v krizové komunikaci s médii. Zaměříme se na mediální spouštěče a řízení rizika na úroveň společností nebo komerčními partnery tolerovanou mez. To vše Vám pomůže snáze reagovat a řešit krizovou komunikaci v reálné situaci firmy.

PŘIHLÁSIT SE

Cíl semináře

  • Seznámit účastníky se zásadami a postupem v krizové komunikaci
  • Porozumět cílům a tvorbě plánu pro zvládnutí vzniklé situace
  • Získat celkový pohled na řízení průběhu krize
  • Znát kroky postupu při spolupráci s médii
  • Obohacení souvislostí vnějšího okolí při řešení krize v podniku
  • Uvědomit si indikátory jako mediální spouštěče

Komu je seminář určen:

  • Manažerům a majitelům firem, kteří jsou zapojeni na řešení v krizových situacích
  • Vedoucím i řadovým pracovníkům k posilování znalostí, jak jednat v mimořádných událostech
  • Lidem z různých oddělení podniku na pochopení souvislostí
  • Zájemcům o znalosti krizové komunikace s inspirací umět je aplikovat

Všechny nezbytné pojmy a základní fakta budou srozumitelně vysvětleny.

Program

  • Podstata a cíle
  • Hlavní zásady
  • Varianty v praxi
  • Vnímání rizika a ovlivnění důvěry
  • Plán a důležité aspekty k dodržování
  • STARCC princip
  • Ovlivňující faktory
  • Životní cyklus krize
  • Nejvhodnější informační kanály pro zveřejňování
  • Postup s médii
  • Mediální spouštěče
  • Řízení rizika a jeho cíl
  • Působící procesy ve vzájemných vztazích
  • CMB, jeho cíle a fáze
  • Dotazy

 

Přednášející lektor : Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle

Vehrle profilV současné době Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle působí jako konzultant v oblastech managementu a podnikové ekonomiky. Podílel se na řízení marketingových projektů na evropském i asijském trhu, vedl více než 110-členný tým a komunikoval s médii při zavírání výrobního závodu. Kromě jiného je i manažerem logistiky ve strojírenském podniku a spolupodílí se na projektech s vizí na 5 let.

Specializuje se na ekonomické zákonitosti v praxi, hledání systematiky fungování, procesy, racionalizaci, komunikaci a neustálé zlepšování procesů u významných českých i zahraničních klientů.

 

Podrobnosti

Zahájení:
4.12.2019 09:00
Ukončení:
4.12.2019 16:00
Cena:
4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA
Rubriky akcí:
, , , ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Školicí centrum Cihelna
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, Královéhradecký kraj 503 11 Česká republika
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.