Loading Events

« všechny akce

Způsoby prověřování zaměstnanců

10.10.2017 @ 09:00 - 17:00

| 3.700 Kč bez DPH

OTEVŘENÝ SEMINÁŘ
PŘIHLÁSIT SE

Co je cílem kurzu?

Cílem kurzu je poskytnout základní ucelené informace o procesu prověřování zaměstnanecké historie a prověřování jejich bezpečnostní spolehlivosti. Posluchači získají přehled o systémových krocích, které nutně musí bezpečnostním prověrkám předcházet. Dozví se, jaké zdroje informací existují, za jakých podmínek je mohou využít a jak pracovat se zjištěními.

Komu je kurz určen?

Především pro pracovníky HR oddělení a bezpečnostních útvarů, personální manažery, personalisty, náboráře, bezpečnostní manažery, pracovníky kontrolních oddělení.

Jaký je program kurzu?

PODMÍNKY PRO SCREENING

  • Legislativa a administrativní požadavky
  • Kategorizace potřeb versus rozsah prověrky
  • Rizika spojená s jednotlivými typy pracovních pozic

NÁBOROVÉ A PERSONÁLNÍ POSTUPY

  • Náborové postupy a zásady a proč je důležité je dodržovat
  • Jednotlivé kroky náborového procesu
  • Role personálního úseku a role bezpečnostního úseku

DRUHY BEZPEČNOSTNÍCH PROVĚREK

  • Jaké existují zdroje informací
    • Volně dostupné
    • Placené
    • Zdroje, pro které je třeba speciální povolení/licence
    • Praktické cvičení – vyhledej informace

ŘÍZENÍ PROVĚŘOVACÍHO PROCESU

  • Proč by speciální činnosti měli dělat specialisté
  • Jak vypracovat zadání pro outsourcing
  • Jak použít zjištění z prověrky při pohovoru

Lektor Centra andragogiky s.r.o.: Veronika Fáberová



Působí v oblasti komerční bezpečnosti 25 let. Za tu dobu absolvovala řadu speciálních bezpečnostních kurzů v UK, studovala marketing na London Business School, vzdělávání dospělých na Chartered Institute of personnel and Development v UK, kde také složila u LRQA zkoušku na funkci Lead Assessor. Ve velké mezinárodní bezpečnostní agentuře prošla řadou manažerských pozic, včetně funkce personální a marketingové ředitelky (téměř 4,000 zaměstnanců jen v ČR) až do funkce náměstkyně generálního ředitele. Česká manažerská asociace jí udělila titul Manažer roku 2005 v oblasti komerční bezpečnosti. Vedla bezpečnostní týmy na řadě velkých projektů, včetně mezinárodních: například návrh a výstavba bezpečnostního systému SAZKA Arény a Eden Arény, změna poskytovatele bezpečnostních služeb na Letišti Praha, kompletní bezpečnostní opatření na Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF v Praze a Ostravě 2015. Je členkou technické normalizační komise TNK148 Prevence kriminality a ochrana obyvatel při ÚNMZ a vede evropský sekretariát technické komise CEN/TC 325 Prevence kriminality při plánování městské výstavby a navrhování budov. Od května 2016 je tajemníkem v ČR nejstarší asociace bezpečnostních firem – Asociace Grémium Alarm.

Lektor Centra andragogiky s.r.o.: Marek Kortus


Marek se věnuje oblasti finanční a fyzické bezpečnosti od roku 1992. Nejprve působil ve společnosti Chequepoint, a.s. na pozici Security Manager, kde vytvářel standardy pro finanční bezpečnost. V letech 1999 až 2003 zpracovával pro Českou spořitelnu, a.s. postupy pro oblast prevence legalizace výnosů z trestné činnosti. Následně mezi roky 2003 až 2007 vedl oddělení Compliance v HVB Bank Czech Republic, a.s. (dnes UniCredit Bank, a.s.). Od roku 2007 do roku 2010 působil v LBBW Bank CZ, a.s. nejprve na pozici specialisty Compliance a následně vedl oddělení Operational Risk Management, kde odpovídal za řízení operačníchrizik, IT Security a Business Continuity Management. Od roku 2010 se věnuje poradenství v oblasti řízení finančních rizik a fyzické bezpečnosti. Marek je certifikovaný Compliance Manager a působil v řadě profesních sdruženích, jako jsou Česká bankovní asociace nebo Asociace pro kapitálový trh.

Podrobnosti

Zahájení:
10.10.2017 09:00
Ukončení:
10.10.2017 17:00
Cena:
3.700 Kč bez DPH
Rubriky akcí:
, , ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Školicí centrum Cihelna
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, Královéhradecký kraj 503 11 Česká republika
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.